Klantenservice

Klantenservice

Bij GeheimBiertje staan we altijd voor je klaar! Heb je vragen over je bestelling, wil je weten wanneer je pakketje met speciale bieren aankomt, of ben je gewoon op zoek naar wat drink-spiratie? Geen zorgen, wij helpen je graag verder!

Vul dit contactformulier in en we nemen z.s.m. contact met je op.

Veelgestelde vragen

Wij streven naar op werkdagen vóór 14:00 besteld is (over)morgen in huis. Via de mail ontvang je een track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. 

Je kunt je bestelinformatie vinden onder de “Mijn account” pagina. We sturen je altijd updates per mail over je bestelling en de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Onze bieren komen uit de wat meer onbekende brouwerijen. Zo laten we je kennismaken met nieuwe smaakbelevenissen en brouwerijen

In onze bierpakketten zitten standaard 6 of 12 verschillende bieren. Elk bierpakket kan andere bieren bevatten, zodat het keer op keer een verrassing blijft!

Dat is vervelend, maar we gaan het voor je oplossen. Vul het contactformulier in en selecteer de optie “Mijn pakket is beschadigd.” . We nemen spoedig contact met je op.

Je hebt al een pakket vanaf €19.95,-. Je kunt ook je eigen bierpakket samenstellen.

Dat kan zeker! We bieden een speciaalbier abonnement aan, klik hier!

Nee, ook bedrijven met een speciale aanvraag kunnen bij ons terecht. Er is werkelijk van alles mogelijk; ideaal voor een kerstcadeau of relatiegeschenk!

Dat kan zeker! Wij staan altijd open voor nieuwe brouwerijen die zich aan willen sluiten bij ons concept. Vul ons contactformulier in en selecteer de optie “Ik ben een brouwerij en wil mij graag aansluiten”.